Hej igen

Nu är det strax dags o piffa till sig, ska hem till päronen vid 18 tiden o va taxi eftersom de ska på gåsmiddag ikväll. Sen hem o lämna bilen innan jag trampar vidare hem till Jonna o Jimmy och den efterlängtade premiären.
Igår när jag va hos mormor fick jag en tidig julklapp som hon kallade det =)
En receptbok med massa massa mumsiga kakor o annat gott, blir så sugen på o baka. Längtar tills jag får mer tid och kan pyssla lite mer som jag gjorde förr.



Får jag en dag över och denna i min hand så blir det mer än sju sorters kakor det kan jag lova. Mums!
Eller snarare, tusan va kul o baka är ju inte sådär överförtjust i o äta det ja själv bakat..

Slänger in lite bilder från dagen, ska surfa runt lite här o glo, vad gör man på nätet mer än o kollar på facebook, bloggar o hemnet?? Jaja får väl se vad ja hittar...



Maria efter vår tur i poolen på GV den obligatoriska kaffen o kakan, dessa kakor va dock mindre goda, några minuter till i ugnen hade de inte dött av.



Dessa två smaskiga ska med hem till Jonna o Jimmy ikväll...


Ps. Det här med sjuka män vet ja inte riktigt om det är min grej?!
Daniel har haft lite små ont i halsen sista dagarna o igår slog det till o han fick dunder ont. Och idag går det knappt o prata med honom. Han bara ligger o halvsover o vägrar äta. Kul jul!
Undra varför män blir mycket sjukare än kvinnor??
Jaja det är nog en fråga vi aldrig kommer få svar på.
Jaha nu fick ja veta att ja får åka själv till partyt ikväll, men det kanske är lika bra det. Då smittar han ingen o ja slipper sitta o se på en halv drönig man. Hoppas han blir frisk snart, ja blir uttråkad av o vara själv med energi och idag har ja massor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0