Fredag

Igår var det fredag, som många redan vet så hade jag tenta igår, min första.
Kl 7.10 parkerade vi på univeristetets parkeringen, trotts att man kan tro det så va vi absolut inte först och innan 7.30 va nästan alla 400 studenter på plats. Alla var lagom nervösa och trötta.
Kan inte alls säga hur det gick för det vet jag verkligen inte, med tanke på upplägget så kan jag allt ha skitit sig på en enda fråga men jag kan också ha fattat allt fel eller så gick det bra och då vet jag inte riktigt vad jag gör, då ska ja kanske hoppa hela vägen från univeristetet hem hit och skrika och skratta hela vägen! =)
Men men dte får vi se! 


Igår var inte bara tentadag, det var också älsklingens födelsedag!!
Han är nu mera 28år, min lilla get ;)

Så när jag helt slut kom hem efter 4 timmar i bunkern, så fick han presenter och sedan åkte vi upp på stan och gick o strosade köpte lite saker gick o åt lunch och pratade med folk vi mötte och såklart känner.. haha
Sen åkte vi till Myrorna och letade/köpte 80-tals kläder, vi hittade också med det får ni inte se förrens nästa helg ;) Heta som få kommer vi vara i alla fall det kan jag lova... haha

Annars köpte vi, en tröja till mig, termoskoppar till alla våra utflykter (haha), vin, farsdags present och lite annat smått o gott...

Han med o städa några trapphus efter stan innan jag trampade till ica för o handla godis och glass och grejer till pizzabullarna osm jag lovat älsklingen han skulle få som kvällsmat på sin dag...
Vi spenderade kvällen i soffan och kollade på G-force, tur att vi båda älskar barnfilmer haha. 
Blev en mycket bra dag trotts början på den! Enligt Daniel så hade han också en toppen dag. 




 Mitt tur halsband som Ludvig (systers son)gav mig så ja skulle klara tentan, söt eller vad??
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0