Fredag

Idag är det fredag och jag behöver vara otroligt effektiv för att hinna allt idag... haha
Började dagen med en härlig promenad och nu har jag nyss duschat och ätit min gröt med kanel och banan.
Ska strax trampa upp på stan för att möta Sofie, vi ska fixa alla mina ärenden och så ska vi prata en hel mängd tjejsnack. Det är ju aldrig fel... Sedan hade jag tänkt om mormor ville äta lite lunch eller fika med mig sen. Måste hinna hem till mamma också o hämta lite smink till ikväll.
Ni som inte minns så ska ju Daniel och jag ut till Odensbacken ikväll för o parta loss på 80-tals party!!!
Och imorgon är det födelsedagsfirande i Odensbacken, 3 herrar i familjen Gardsiö fyller och har fyllt år så då slår vi ihop alla tre!

 
 

Nehej dags o trampa iväg, återkommer nog imorgon med bilder på hur heta vi och alla andra blir ikväll... ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0