Förvånad

Ibland blir man mer än förvånad över sig själv. När jag kom hem idag så låg det en Damernas värld innanför dörren. Jaha tydligen har jag haft en ljusstund i mitt liv o börjat prenumerera på den. Säkert dimper det ner någon fin premie i brevlådan någon dag. Det brukar vara då jag beslutar mig för att prenumerera. Undra varför just Damernas?? Känns inte riktigt som en tidning för mig, har mig vetligen aldrig köpt en sådan tidning. Men men så kan det vara, får ge den till mamma och hoppas på en toppen premie, haha






Kommentarer
Sandra

haha.. ja fick den också idag. Premierna är 3 läppglans, 1 mascara och 1 necessär ;)

2009-11-20 @ 22:05:36
alexandra

Haha o det är troligen anledningen ;)

Bra vi är!!

2009-11-21 @ 16:00:32
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0