En paus

Igår åkte jag som sagt och hämtade Ludde, Ebba och Bamse för en myskväll.
Vi stannade på Coop och köpte, glass, godis, läsk och chips, varför måste det ena utesluta det andra???
Sedan åkte vi hem o mös och spelade Wii en stund innan det var dags och beställa pizza, man kan lugnt säga att det var några nöjda barn här hemma, Disco Daggarna blev det som film och mycket mys hade vi.
Fantastiskt hur mycket en pojke på 10 år kan äta, hahah

Ingen sovmorgon med dessa barn i huset så strax efter 7 var det dags o gå upp, en promenad med Bamse sedan frulle och Svamp Bob Fyrkant eller vad han heter innan det blev dags för årets första pepparkaksbak, nu luktar det härligt här hemma må jag säga.
Vi har också hunnit vart ute med Bamse igen, målat naglar spelat Wii fixat håret plockat och grejat och nu är dte dags för en paus för mig innan vi ska gå över till mamma och pappa och lämna de två små och äta lunch...

Ikväll kommer jag vara helt slut och bara sitta och slappa i soffan, självklart ska vi se Robinson och kanske någon bra film som inte handlar om maskar... =)

  Myskväll
  
  Mysförmiddag




Kommentarer
eve

hjälp va barnen har blivit stora! Goingar!!!



puss hjärtat

2009-11-29 @ 20:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0