Effektiva berta

Igår var jag verkligen effektiv...
Började som sagt dagen med skola efter de underbara timmarna med bubbel om bedömning, dokumentering och didaktik så åkte jag hem o åt lite yoggi till lunch och sedan trampade jag vidare till mina älskade trapphus.
Hann med fler än jag trodde så nu har jag bara 2st kvar + salongen, riktigt skönt.
Vid 18-tiden drog jag ut Daniel så vi kunde kolla på en lgh http://www.hemnet.se/beskrivning/546208 vi är riktigt sugna på denna men så finns det ju en annan som vi ska kolla på också som ligger varmt i mitt hjärta efter bilderna jag sett och som jag skrev i ett tidiager inlägg... Fasen svårt detta...
Sen blevd et i alla fall en lugn kväll, eftersom vi ska på party ikväll så hade vi en tidig fredagsmys kväll.
Med pappa special på menyn, mini magnum och cola... mumma!!!
Redan 21 låg vi i sängen för att kolla den nya serien Glee, vet inte vad jag ska säga, ska iaf ge den några avsnitt men tror inte jag kommer följa den slaviskt...


Detta är sk. pappa special!!! hihi
Pappa och jag åt alltid detta när jag var liten och mamma var borta på kurs eller något annat så dte bara var han och jag hemma...



 Kolla va söta!!!



Daniel va inte så sugen på o va med på bild... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0