Då var det dags igen...

Här sitter jag, klockan är 7.01 på morgonen och jag har vart vaken i över 1 timma, vet inte hur okej det känns om jag ska vara ärlig. Så här i efterhand gick jag nog upp liiite tidigt men men så är dte ibland, eller så va ja bara väldigt snabb idag. Vilket fall så är ja uppe pga att det är dags för sista VFU perioden, jag ska med andra ord tillbaka till min VFU-skola och träffa barnen idag och där ska jag vara i två veckor nu.
Känns både ja och nej på den fronten faktiskt. Känns lite segt att gå upp varje dag kl 6.00 och umgås med något stökiga barn när man mest känner för o umgås med sig själv, men samtidigt så är det härligt när man väl kommer igång igen, dte är alltid segt innan man kommer in i det. Men ska bli kul o träffa dom små igen, bråkiga och stökiga till tusen och lite till må de vara men härliga är dom.

Efter "jobbet" blir det en sväng till gymmet med Jonna och sedan hem o tvätta. Vad roligt för mig!!
Hoppas på o hitta en liten gnutta motivation ikväll så jag kan plugga lite också, det känns som det behövs har ju några texter o läsa och en uppgift o skriva under dessa två veckor, lika skönt o börja direkt.

Min dag i google bilder... typ:







Givande inlägg detta.. Men så blir det såhär på morgonkvisten...
Nu är det "bara" 15min tills jag ska åka och hämta Anna.

Ha en toppendag, håll nästan högt o stäng munnen så ni inte drunknar i allt regn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0