80-talet, vart tog du vägen???

Igår när jag kom hem från alla mina göromål så hade Emma just varit förbi oss och lämnat ett fint litet kuvert med en groda och där våra namn så fint stog.
Daniel hade varit duktig o inte öppnat jag som inte kan hålla mig slet upp kuvertet direkt.



Vi är bjudna på FEST!!
Om några veckor ska vi på fest där vi ska klä ut oss i 80-tals kläder.
As kul!!! Och jag som gått o pratat om att ja vill på maskerad, kan det bli bättre??
Längtar redan, tur det inte är så långt kvar...

Någon som har ide på vad man kan ha på sig??
Shit va kul det ska bli!!!

http://www.youtube.com/watch?v=-CuuJ0LnEAk&feature=related



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0