Uppgiven



Ungefär såhär känner jag mig just nu.
Trött, uppgiven och fet som en gris!

Sitter här o pluggar när herrn i huset kommer på att vi ska äta stuvademakaroner.
Och hungrig som jag var så tryckte jag i mig massor och känner mig svälld i hela magen
eftersom min mage inte är van med varken vit pasta eller mjölk eller korv sedan de senaste veckornas deff.
Hittade sedan en påse med lite naturgodis kvar sen igår, vad händer?? 
Jo den landar i mitt knä och handen åker ur och i den som en pendel...
Blev pratsugen o tänkte hoppa in på msn en stund, men ICKE!!
Något har hänt så jag har inget msn kvar på min dator men när jag ska försöka installera 
det igen, ja då säger datorn att jag redan har det men det går inte o öppna...
Jag hatar teknik!!!

Så nu sitter jag här, utan msn, uppgiven, pluggseg och snart fet som en gris...
Hej igen de 5kg som jag lyckades bli av med. 
Det tog 6 veckor o bli av med er men ni kom tillbaka på ett par dagar..
Mm, nja så illa kanske det inte är men det känns så i alla fall.

Btw, helt klart bästa låten just nu!!

http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk 


Jaha inte nog med det!! Nu tog godiset slut också...
Nej nästa vecka måste jag ta tag i mitt liv igen!
Men sålänge ska jag tycka liiite liiite synd om mig själv, plugga (igen)
och slafsa i mig en hamburgare sen!! HA!!



Kommentarer
karolina

Vad soooot du ar!!! ;)

2009-05-25 @ 23:44:47
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0