Tisdag

Denna vecka började lugnt med en dag hemma i måndags, lite plugg blev gjort men insprationen är inte på topp såhär i slutet. Men jag ska nog ta igen det snart ska ni se. Som Emma sa, vi jobbar nog bättre under press, med andra ord, vi vilar oss i form så tar vi dem p åupploppet... ;)
Sen i tisdags träffades gruppen på mummel & mums för att få ihop delar av vårt arbete, o visst pratade vi så det stod härliga till men endast ca 15%om arbetet, men men som sagt nästa vecka då jäklar!!



När jag kom hem efter en trevlig förmiddag med gruppen och en sväng till mormor för att hjälpa henne att städa så blev jag stoppad i dörren, fick en lapp i handen och ett stort leende från Daniel, med orden - Nu har den kommit!
MIN KLÄNNING!!! direkt till ICA bar det av... Den passar perfekt, ja är så kycklig!!

 
Snygg och passar perfekt i sommar! 

 


Kommentarer
eve

snyggklänningen på!! SNYGGOOOOOOOOOOOOOOOOO!

2009-05-23 @ 18:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0