Sthlm

Tog förra helgen en sväng med päronen till sthlm, vi hade med de obligatoriska ägg- och ost mackorna, sen blev det en låååång tur på stan där vi letade efter en klänning till mig, som jag kan ha på bröllopet vi ska på 30 maj...
Inte lätt det här med klänningar, spec. inte när folk vill ha på mig neon rosa och ill orange, vad är dte med folk. 
Men tillslut hittade vi en affär med en ordentlig och trevlig tjej som hjälpte mig till en fin fin klänning... 

 Ingen utflykt utan äggmacka!

  
Efter den shoppingturen var vi förtjänta öl o mat på uteservering.

 Dålig bild, men här är inköpet i alla fall... Vad tycks??







Kommentarer
Anonym

Vad fin klänningen är. Tack för att du la ut den så jag fick se den. Kram

2009-05-04 @ 22:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0