Nya glajjer

För nån vecka sedan så gick mina ölskade solglajjer sönder, tragiskt de har jag tyckt om i ett par år nu, kanske var det dags o skaffa nya men det kan man väl göra trotts att man kan få ha sina favvo kvar??
Tydligen inte, så igår lördag blev det att köpa nya. Och om folk kallade mig flugan förr så vad ska ja inte bli kallad nu??
Haha, dessa är om inte ännu större, men men vad tycks??
De finns i rött, vitt o turkost också, lite sugen på någon av dem också...



Det har varit en mycket bra helg annars måste jag säga.
Den regniga fredagen blev en träningsdag med spinning och gym för att sedan fixa till oss inför Emma o Johans inflyttningsfest, en mycket trevlig kväll och ack så fin lägenhet.
Mycket lyckad fest, Tack!! (Slutade dock med att jag fick hem en lite väl alkoliserad man som somnade på soffan och kom krypande till sängen framåt 7 på morgonen... haha)

I lördags var det lite segt för herrn men jag va pigg som en ärta så gick o jobbade en sväng, innan vi gick upp på stan, lyssnade en stund på Tove som sjöng men det mådde tyvärr inte herrns huvud så bra av så vi fick gå innan det var klart.
Fixade presenter o annat trevligt på stan o sen blev det en sväng till mormor för mig.
Vi avslutade dagen med svull och tv-mys!

Idag skiner solen och det är underbart väder ute, tog mig en promenad men nu måste jag sitta inne o plugga...
Inte alls pepp på sådant just nu. längtar tills detta är över! Det är intressant inte det men nje ja är lite trött på detta just nu.
Men på onsdag har vi examination så efter det är det bara ett arbete kvar.
Lika bra o vila oss i form till det, eller hur Emma?? haha

Nej ta tag i det här nu sen kanske ja kan dra med mannen ut i solen för en liten lätt lunch...
Kan ju alltid hoppas på att Maria hör av sig annars o har tid för en fika, hihi

Ta hand om er!!



Kommentarer
Emma

Att vila sig i form är ju det som funkar bäst för oss! haha nu får vi hålla tummarna för oss själva inför morgondagen, jag börjar bli lite nervös faktiskt..:)

2009-05-26 @ 22:57:58
Emma

Att vila sig i form är ju det som funkar bäst för oss! haha nu får vi hålla tummarna för oss själva inför morgondagen, jag börjar bli lite nervös faktiskt..:)

2009-05-26 @ 22:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0