Mc





Ser ni??
Det är jag som kör, en cool Audi, me love Audi.
Ser ni den snygga mcn framför??
Det är min as coola pappa.

Vi va o serva päronens Mc i vecan och så fick jag nöjet att köra
"sport" audi.

Jag är stolt över mina päron.
Och inte bara för att de är de bästa päronen för mig, och alltid stället upp för mig,
och finns där.
Utan också för att de vågar så mycket.
Jag hoppas jag får ett så rikt liv som de har.
Många säger att de har svårt o bestämma sig och aldrig kan stanna på samma ställe.
Men tänk vad mycket de upplever??

Från det att jag gick sluta lågstadiet så har vi flyttat ca vart tredje år,
först från hus i Adolfsberg, in till lgh i stan, sen till en annan lgh i stan, 
sen till ett nybyggt hus på landet och sen flyttade jag själv in till stan. 
Inte är jag sämre själv, har bott hemifrån 4år nu och redan haft tre lägenheter. 
Under alla dessa år har vi också haft hus i portugal, sommarstuga i Åmmeberg 
och nu lägenhet i Frankrike. 
För några år sen flyttade mamma o pappa in till stan igen och har redan avverkat tre lgh i stan 
igen de också, de har köpt mc, och nu är det dags för något nytt igen. 
De ska sälja lgh Frankrike och har köpt lägenhet i Sthlm, Kungsholmen. 
Undra vad det blir nästa gång?? Vad blir det mer?? 
De vill bo i Skåne men det hoppas ja det struntar i, det är så långt! 
Man ska inte glömma alla resor vi varit på, under min uppväxt reste vi ca 4ggr/år och
varje år blev det minst ett nytt ställe.

Förstå hur mycket de har gjort innan jag föddes?? 
Det kallar jag att leva livet, tacksam att jag fått en så bra uppväxt.
Det finns alltid i mitt bakhuvud att, 
Vill du göra något så gör det! 
Du kan bara du vill.
Ibland får man kämpa mer än andra gånger men allt går bara man vill...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0