Måndag

Trodde att jag skulle återvända till växeln på Egeryds ett par timmar idag men blev ändrade planer.
Så ska försöka få ihop lite struktur på min del av grupparbetet, känns just nu lite rörigt.
Önslade att en viss person hade svarat på mitt mail, varför är det så svårt o svara på mail??
Har man inte tid att svara på frågorna i det (trotts att man sagt att "-hör gärna av er om ni undrar något") så kan man i alla fall svara att man inte har tid?? Vore väldigt tacksam för det!
Sms och mail är något man alltid har tid att svara på enligt min åsikt.

Idag åker Jonna & Jimmy till Nice. Kommer bli skrutt trist o träna själv... Stackars mig, men men det är bara o hålla i så jag inte är helt förslappad när Jonna kommer hem brun och fin, TA MED MIG!!!
Längtar så mycket, plutten och jag har bokat vår sommarresa till Antibes nu 8-15/7 bär det av, och både bra och billiga biljetter hittade vi =)
Hoppas att det blir någon mer liten resa i sommar, vet inte alls vad jag ska hitta på. Blev ju inte alls som jag hoppats med jobb i sommar... Någon som har ett jobb över till mig??
Annars får jag hoppas någon vän eller plutten vill ta en liten resa i Sverige med mig i alla fall.

Nehej nu ska ja ta tag o skriva lite om Särskolan, vart ska man börja??
Längtar till sommaren!!!



Kanske får jag tid till lite powernap innan träningen??
Sov som ett barn inatt, märkte inte ens att D klocka ringde och att han gick upp
o åkte till jobbet, hur kan jag inte vakna av det??



Kommentarer
Maria

Tja! Vad sägs om en lunch eller fika på fredag?

2009-05-18 @ 16:20:46
URL: http://viochklumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0