Grill

Efter tatueringen i Hallsberg igår åkte mamma, pappa, Daniel och jag till Vingåker för lite shopping.
Det blev ett par byxor till mig, ett par byxor och en Tiger kostym till Daniel (Han är så trendig min man...;) och pappa köpte sig en kavaj han också, han måste ju vara stilig på sitt nya jobb i stora staden nu. 

Efter shoppingen bar det av till Odensbacken och Daniels päron där grillen och massa god mat väntade! 

 
 

Ps. Jag blev chaffis när vi skulle åka hem, inte mej emot, fick köra pappas nya audi, av någon anledning så älskar jag o köra audi. Ojoj, vad det går o gasa fint med den, we like. Dock blev det föriktigt med gasandet med tanke på att klockan var mycket o alla djur i skogen verkade vara på promenad, 2 rådjur, 1 kanin, 1 igelkotte o 2 änder... rena safarin...
Nej nu ska ja ut o gå med Jonna...

Ha en underbar kväll o kom ihåg Whipeout, sista avsnittet!!! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0