Efter en dag i sthlm - Björnis & Strömpis

Efter en heldag i sthlm så kan man ju tänka sig att man är ganska trött, men det fanns ingen tid till, för direkt när ja landa hemma var det bara att piffa till sig för att möta Jonna o Jimmy på Björnis.
Senare slöt Adis och Marie upp också...

Blev en otroligt trevlig kväll, goda drinkar, trevligt sällskap och avslut på Strömpis, kan man ha det bättre??
Ja, ja kan bara klaga på två saker, den inte allt för goda maten på Björnis och den hemska servicen, vill man ha en kväll fylld av spydiga kommentarer är Björnis det rätta stället.

Ex.
Jag till servitör: Ursäkta, jag tror jag vill ha något mer o dricka!?
Servitör: Jaha, ja ja kan ju knappast veta vad du vill ha??

Servitör till Daniel: Du kan du flytta på dig så ja kan komma förbi?

Nej bättre service än så kräver jag, spec när man lägger så mycket pengar som vi gjorde...

Men tack vare sällskapet var det mycket trevligt!! 

 
 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0