Bröllop

Igår lördag var det första av två bröllop för sommaren.
Eller ja det kommer troligen vara fler än två bröllop i sommar men vi ska bara på två...
Det var Annika och Henrik som gifte sig i Fellingsbro kyrka.
Det var verkligen vackert, tårarna var lite för nära ett antal gånger i kyrkan och bruden var strålande vacker...

Lägger upp lite kort istället för o babbla, roligare o se kort...

 

  
  
  
 Här sjungs en av kvällens favvo låtar för många... 
Jag säger bara hmmm, låten heter tuttar, sen kan alla räkna ut resten själva tror jag! 
http://www.youtube.com/watch?v=M8LtsbAKD3U
För den nyfikne lägger jag ut en länk till denna underbara låt... Haha!

Ps. bry er inte om datumet på alla korten, min kamera har fått spel...


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0