2 Maj och gräsänka

Den 2maj var Daniel på Svensexa hela dagen och jag hade en hel dag och kväll bara för mig själv, vad gör man då??
Jo man stiger upp vid 7.30 tydligen för att gå ut och gå för att sedan möta upp Jonna vid 9.30 och träna spinning 60min.
Men sedan var dagens ansträningningar klara.
Vi köpte med varsin sallad och styrde Aurora ut mot landet, hälsade på syster en stund och passade på att sola.

Senare blev det jobba och sen njuta!!!

 Ser ni hur vältränad hon är?? Inte o leka med det där inte...
 Ebba blev badsugen, så det var bara o ta fram lilla poolen...

 Lagade underbar torsk i ugn med grönsaker och pasta till och lite vattenmelon efter.
Mumsigt värre!!






Kommentarer
Carro

ge mig torskreceptet =)=) pronto!

2009-05-06 @ 16:21:48
Alex

Super enkelt... ja använde fryst torsk, la den i folie (som på bilden) hade salt, peppar, lite vitlökskrydda och provencalskaörter (hur det nu stavas)över och sedan in i ugnen ca 250grader tills den är klar, och obs!! hade flytande margarin under och på för att den dels inte skulle fastna + lite "sås"... prova, mumsigt till tusen!! =)

2009-05-06 @ 17:08:05
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Carro

I will try!

när är den klar då? hur lång tid?

2009-05-06 @ 18:07:17
alex

det ser du pa fisken nar den ar vit och fin...

ar fisken frusen nar du lagger in den i ugnen, sa tar det ca 40 45 min kanske nagot mer...

2009-05-07 @ 22:44:49
alex

det ser du pa fisken nar den ar vit och fin...

ar fisken frusen nar du lagger in den i ugnen, sa tar det ca 40 45 min kanske nagot mer...

2009-05-07 @ 22:44:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0