1 Maj

Solen strålade, Jonna o jag började dagen med en tur till Kopparberg som blev en intressant upplevelse kan man lugnt säga, haha.
Sen hem till Daniel där det var laddat för en "gulldag" haha m,ed andra ord vi skulle umgås och hitta på saker hela dagen. Vi började med att trä på oss inlinsen och åkte en sväng, såg mest ut som att han hade släpat med sin vingliga flickvän ut. Daniel åkte lätt och snabbt frammåt, medan jag stapplade på bakom och försökte komma ifatt honom.

Efter det träningspasset beslöt vi att hyra trampbåt på Stora Holmen, med andra ord ytterligare ett träningspass.
Mysigt i det underbara vädret!!



 

  

En perfekt sommardag!!!
Som fortsatte i en perfekt sommar kväll...

När vi kom hem så blev det ingen vila, eller okej, vi slappade lite och åt glass innan vi blandade till drinkar och gick över till mamma och pappa. Där satt vi och smaskade och pratade skit länge och väl.
Vi kan väl säga att bartender är inte något jag bör bli i alla fall... haha
Daniel ville inte ens dricka upp så snäll som jag är så drack ja upp hans drink också, och det kändes när vi gick hem kan jag säga, haha 

  
 

Fler sådana dagar i sommar tack!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0