Träning

Just nu känns det som mitt liv kretsar kring skola och träning, och det är inte så att jag klagar jag älskar o träna.
Jonna o jag har verkligen kommit igång, det blir ca 5-6pass/vecka o senna vecka har vi redan kört 2st dubbelpass,
we like! Men när vet man när man tränar för mycket??

Idag ska vi till Markaspåret o springa lite, yay!!
Sen ska jag ta två eller i alla fall en vilodag, börjar känna att kroppen är lite trött..
Dock har jag ju bara en vecka kvar o träna innan jag får en hel veckas vila, Spanien här kommer vi!!

Det ska bli så skönt med massa vila, sola, värme, god mat o allt annat som hör till semester.
O en sak som jag längtar nästan ännu mer till, snart ska jag äntligen vaxa benen!!!!
Bara 6 dagar kvar... WWEEEIIII... Jag ser ut som en man, haha de är till o med ruffsiga på morgonen... illa illa!
Icke sexiga de här benen inte...

Nehej undra om jag ska fixa det sista innan jag åker o hämtar min tränings polers Jonnis... ;)
Är detta vårt mål?? hahah
(hemsk bild, finns denna man på riktigt??)




Ha en underbar dag och helg!!!



Kommentarer
Elin eriksson

Som blivande sjukgymnast känner jag att jag behöver göra ett litet inlägg här...

Om du vill ha resultat av din hårda träning bör du vila minst 48 h mellan varje styrkepass och minst 24 h mellan varje konditionspass, sen bör du ha två dagars vila. Om du känner att du måste röra på dej, ta promenader eller cykla lite lugnt! Kroppen måste ha tid att åtrehämta sej annars är risken att du övertränar och bryter ner musklerna som du håller på att bygga upp, att du stressar systemet så att det aldrig får slappna av o helt plötsligt känner du dej svgara än när du började... ett litet tips från coachen!!! Simma lugnt!

Kram

2009-03-20 @ 18:29:49
URL: http://[email protected]
Anonym

Är på andra bladet så röööösta nu!!!

gå in på länken, http://bilddagboken.se/p/campaign.html?campaignID=31 och tryck på galleri sen skriver du 3418 i sökrutan och sen trycker du på min bild och sen rösta :)

2009-03-20 @ 18:32:27
lally

Haha! Tack,d et är tur att jag har dig babe...

Vila var det på schemat nu då =)

2009-03-21 @ 15:31:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0