Sushiiiiii...

Pratade med Karin för ett tag sedan o fick veta att hon aldrog ätit sushi!!
Hur hon nu kunnat missa denna underbara mat, men igår var det dags.

Vi köpte vin, godis och såklart sushi!!
O tog med allt hem till mig för en mysig tjejkväll med let´s dance.
O mysigt hade vi, mycket skvaller o god mat.



Karin löööövs sushi nu!!
Näst nästa helg blir det Harrys... ;)


Nehej nu ska vi tydligen åka o handla min man o jag... va kul en lördag kväll...
Sen hem för mer pluggand. Om jag orkar, hemskt trött idag, tror jag har en förkylning i kroppen... =(

Ha en underbar helg!!



Kommentarer
eve

sushi we like!!



2009-03-07 @ 20:50:33
Anonym

Har ater vi sushi nastan en gang i veckan:)

Saknar dig!

2009-03-09 @ 21:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0