Spikmattan

Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!

Igår va första gången jag gav spikmattan en chans.
Päronen har köpt en o de älskar den, är dock för snål för att köpa en själv så
ja snikar nog på dem ett tag till.
Det gör inte alls så ont som jag trodde, det va faktiskt skönt!
Värt o prova om ni har chansen.

Nu ska ja plugga en stund till sen ska ja skulla över till päronen o leka fakir en stund,
Visst är dte fakirer som ligger på spikmattor???
Eller har jag fåttd et om bakfoten?? Mmm... tåls att tänkas på...
Sen blir det nog lite vin, det får man nu när det är lördag o allt... thihi
Får man inga vilda partyn längre så får mna skaffa sig lite roligt själv... ;)



Kommentarer
karolina

Haha, men gu det vill jag ocksa testa. Vad ar det bra for? nerver?

2009-03-22 @ 00:25:51
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0