Rapport

Denna vecka har det varit mest pluggande o tränande.
Dock har jag varit duktig o både bokat tid hos optikern o hos doktorn, optikern ska ja till redan idag...
O se hur mycket närmare mullvad jag kommit, tyvärr en liten bit tror jag.
Doktorn o mina problem o andas får dock vänta tilld en 25:e, det har ja överlevt sedan december ska ja nog klara ett par veckor till ;)

Har haft ett ryck i att baka också, häromdagen blev det kanlebullar o chokladbullar och idag har det blivit brownie sockerkaka o hallon/blåbärssnittar. mumsigt till tusen.
Dock är inget av det tänkt till oss, det är beställning av min kära syster yster... hehe

Det är en hel del kalas denna vecka också, mormor fyllde 81 år igår o Ebba fyller 5 år idag, så tårta o godsaker blir det så det står härliga till i alla fall...

Nehej, undra om jag ska ta tag o hoppa in i duschen, plugga lite till, kanske äta något innan jag far iväg till njoy o sedan optikern... Funderar på om jag ska "trösta"/"belöna" mig själv med en sjal idag, vad tycker ni??
Det tåls o klura på... Är så sugen på ett av Mavalas nya nagelack men tror ni det har kommit till den här stan än??
ICKE!! läste om det i en tidning o vill ha!!! Men jag får vacker vänta ett tag till, bittert!!
Säg till om ni ser dem någon stans!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0