Poppis??

I torsdags var det dags o vara barnvakt igen, denna gång fick också Daniel dra sitt strå...

Vem är dte som under flera år har torkat spyor, bytit bajs, tröstat, hämtat från dagos i tid o otid o lekt tills man inte orkat mer?? Jo JAG!!
Vem är den första ungarna frågar efter när vi kommer dit??? Jo DANIEL!!!
"Nu måste ja sluta leka för Daniel har kommit..." "Vart är Daniel??" "Daniel buda med mig??" osv osv..

Hallå!! JAG DÅ????
Men men ja får väl vara glad de gillar honom o att jag kan ägna mig åt Bamse o en tidning medan de leker o busar... =)

 
Tror ni han är en av hennes favoriter?!



Kommentarer
eve

hahaa, livet kan vara hårt i bland gumman;)

vilka mysiga bilder!



2009-03-07 @ 20:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0