Nyttig

Som jag sagt förut försöker jag hålla lite nyttigare matvanor än vanligt..
Men det funkar tyvärr bara ibland, men va fasen tränar man 5-6 pass/vecka så kan man väl få vara liiite onyttig ibland??
Vilket fall så är det inte det lättaste vill jag säga när man bor med någon som föredrar allt som är onyttigt o hela tiden säger att man inte alls behöver gå ner i vikt (iof väldigt gulligt o det är väl tur hansäger så??)

Men vad är dte för matvanor han gillar egentligen??

Hur lätt är det o äta nyttigt när det där står brevid??
Men jag klarade det o oftast så klarar jag det... =)
Nöjd... Till o med börjat köpa nyttigt o ett mycket praktiskt bröd...


Finns i flera olika sorter o det är så bra!!
Man håller sig mätt länge, det är gott o skulle det bli inbrott eller att något försökte slå mig så kan jag bara kasta det på dem för det känns nästan som en tegelsten... haha! Nä, riktigt så illa är dte inte, ja gillar det!! 


Btw, en nyttig lunch, scramlade ägg, några skivor falukorv o autombomber o sallad... =) 
Me like!! 

Nehej nu ska ja ta tag i kvällensmåltid, skulle blivit soppa men det flyttades till kanske imorgon eller nästa vecka...
Idag blir det stuvademakaroner o kycklingkorv... lite nyttigt va?? thihi...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0