Nyttig vs onyttig

För ett par veckor skrev jag att jag verkligen försökte ändra mitt liv o göra det till ett nyttigare liv.
O visst försöker jag, men hur lätt r det när man kommit igång med bakningen igen??
Brukar inte äta något av det jag bakar men på sista tiden har det tydligen blivit ändring på det... Why???
Mm, undra vart detta socker behöv har kommit ifrån??
Förr åt ja nästan aldrig socker eller sötsaker men på senare tid är jag obotlig...

O då är dte verkligen inte lätt o hålla upp min nyttiga livsstil...
Tur att ja tränar så mycket som jag gör, o tack vare Jonna är det roligare än på mycket länge.
Blir så peppad av o ha nån o träna med, o ack så mycket träningsvärk ja har nu för tiden, här gick man o trodde man va vältränad?? HA!!! Icke, men snart så... ;)
I sommar är vi hetast på standen...!!!

 
Några av mina godsaker, men är det semlans dag så är det ju...
(ja som inte ens gillar semlor... haha, men har man gjort den själv så har man...)
 
 Men lunchen idag blev lite nyttigare i alla fall...
O måste se till o ladda nu när Jonna o ja satsar på dubbel pass ikväll... yeeee!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0