Nu åker vi!!

Väskorna är packade, o vi är nästan redor att åka nu.
Okej vi har en del kvar o fixa, inte pakat hambagaget än, inte ätit frukost o inte piffat till oss.
Men mentalt är vi verkligen redo, plutten börjar li lite nervös o jag längtar efter o sätta mig på planet o känna hur det stiger. Jag verkligen älskar o flyga! Inte för att det är spec roligt, men dte är en så skön kännsla och så vet man att man är påväg bort eller hem. Kan det bli bättre?

Flygplatser är också en underbar plats, minns nu reklamen som gick för ett tag sedan??
Det var massa folk som träffades o sa hej då på en flygplats??
Grät nästa varje gång jag såg den, så vacker!!
En flygplats är så full med lycka..
O dit ska jag idag, men mannen jag älskar och hans familj, och mamma o pappa ska köra oss dig o säga hej då.

Åh! Vad jag längtar!!!
Nästan mest till flygresan o alla förväntningar.
O vet ni?? Fick veta att det ingår frukost,
JAG SKA FÅ ÄTA HOTELLFRUKOST I EN HEL VECKA!!!!!!
Kan det bli annat än bra detta???
Nehej nu är dte nog dags o packa det sista o fixa frulle...


   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0