Min nya vän

Bricanyl Turbuhaler


Detta är min nya vän nu för tiden.
Japp det är sant!!
Jag har fått sk. ansträngningsastma, hur kul är det på en skala mellan 1 och 10?? mm typ -5 tror jag...
Blööö, provade den när jag skulle springa på löpbandet igår o inte tyckte jag att det hjälpte något, pytsan!
Ska i alla fall tillbaka till läkaren snart o kolla lungorna o se vad det kan vara.

Tydligen kan man utveckla sådan astma när man stressar och pressar kroppen mycket under en längre tid.
Jaja, det är väl bara lära sig leva med den, för stressa o pressa kroppen är väl jag ganska bra på om jag inte minns fel...
Dumt till tusen är det i alla fall...



Kommentarer
Elin eriksson

Fuskigt!!!

Men du är värd detta gumman!

ha de så himlans bra

2009-03-28 @ 12:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0