Melodifestivalen

I lördags var det melodifestivalen o vi va bjudna till Jonna o Jimmy på mys...
Vi samlades vid kl 19.00 för o beställa pizza! 
(O jag hade gjort mig till o gjort en citronpaj med gubbar i men den va mindre än god.. Men det talar vi inte om.. ;)

Det va en helt perfekt kväll!!
Pizza, fantastiskt sällskap o vin!! Kan det bli bättre?? 



Här har vi den sk. sexsoffan... eller något i den stilen... haha
Jimmy, Daniel o Niklas...
Jonna, Jag o Razwan stog för den snälla o kvinnliga delen 
(dock tror jag nog att Razwan hade passat bättre i den andra soffan,
han va inte så bra på o vara kvinnlig... hehe) 



Två fina o glada melodifestivalen tjejer!!



Tack för en kalas kväll!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0