Lördag

Idag har jag haft en såå rolig dag, började dagen med att vi tog en lång promenad, mycket skönt!
Sen var det dags att börja tvätta, städa, baka o greja o så plugga lite såklart...
Ibland undrar man om det verkligen är detta livet ska gå ut på??
Vart tog alla vilda partyn vägen o alla fina drinkar??
Flyttade de samtidigt somd e flesta av mina vänner flyttade eller skaffa pojkvän??
Kanske är det så att man blivit vuxen nu? Är det isåfall såhär det vuxna livet ska vara??
Då kan man ju lika väl skaffa barn o hus o vovve direkt...
Jonna vart tog vårt unga liv vägen?? Vi sa ju att 2009 skulle bli ett party o ungt år??
Mm, dags o ta o styra detta tycker jag nog...
Vi börjar direkt vi kommer hem från spanien med en fest!!!
11 april är dte dags för festande här hos oss, ser ja fram emot!
Mannen sa idag att han kanske kunde köpa en fin klänning till mig i spanien, det ska ja komma ihåg... thihi



Ja lovar att denna tvättmaskin är besatt av djävulen!
Den tycker inte om mig o har bestämt sig för att göra mig illa...
Varje gång jag tvättar så trasslar han o retar upp mig,
det är skandal!!! Dumma!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0