Lek o bus landet



Igår tisdag var skola o dagis stängt i Almby så moster monster fick ryska in o vara barnvakt.
O som grädde på moset så slutade Maria tidigt, så vi tog Ebba, Ludvig o Casper o
åkte till Lek o Bus Landet. Alla hade varit där utom jag.

O det var över mina förväntningar!!
Mycket kul, både för vuxna o barn, Vi släppte lös barnen där inne o gav oss in i leken vi också!
Det va få saker vi inte provade, haha.
Vi klättrade, hoppade, åkte bilar, rockade ringar, spela pingis, spela basket, åkte kana
o massa annat. Dit vill jag åka igen!!
Det är som boda borg fast man kan ta med barnen, haha

O efter nästan 3 timmar där va man lagom trött,
trotts det gav jag mig på 5km på löpbandet på njoy, det va de jobbigaste 5 km på länge!
Ojoj, hoppas passet idag går bättre... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0