Picknick



Masade mig upp vid 8.30 idag för att baka fler Lenakakor, vet inte varför men är sugen på o baka just nu.
Vilket fall så var det bra för några av dessa fick följa med till Stadsparken idag när Emma och jag
låg o solade, fikade, spanade, skvallrade o löste världens stora problem!

Tyvärr är Emma en sådan där jobbig människa som var tvungen o åka o jobba så vid 13 tiden blev det dags
o dra oss, gick förbi coop men ingen Sandra där så nu är jag hemma o äter lunch, har bakat
en broccoli o bacon paj till mormor, klurar nu på om jag ska ta med mig lite vatten o en bok o sätta mig på baksidan
o fortsätta jobba på brännan. Man får inte världens finaste bränna på golfbanan,
bonnbränna kan man lugnt kalla den.

Ja det får nog bli lite "jobb" tills D kommer hem.
Sen är det ju nästan dags att piffa till sig inför kvällens härliga aktiviteter med Karin!! =)


Kom ihåg solkrämen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0