Klassfest

I onsdags hade vi "klassfest", planen var att alla skulle ses på Harrys o äta o dricka gott.
Allt gick som planerat förutom att vi enbart blev 7st, dock inte mindre trevligt/roligt för det.
Önskade att jag kunde ha denna klass i alla år framöver som jag kommer vara på Universitetet,
så otroligt roliga och sköna människor. INGEN, verkligen ingen är lik den andra...
Och det finns inga som kan prata så mycket som vi...
Hade det varit vi i ca 4år till så lovar jga att vi hade varit ökända på Örebro Universitet.
Men jag får bara hoppas att vi kan hålla kontakten i många år till...

Har ju lovat att bjuda på middag i sommar så det ska jag verkligen försöka hålla, så hoppas jag att jag får en inbjudan till picknick och lek i lekparken snart ;)
Och varför inte hoppas p ålite smultronvin??? ;)

  
  
  En typisk Christina!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0