Irriterande varelser

Steg upp kl 7.30 idag för att tvätta o springa 5km, det var i alla fall min plan, tvätta gör jag fortfarande o springa vet jag inte om jag kan kalla det, jag tog mig 5km men mest flåsande o svettandes släpande frammåt.
Shit vad varmt det var idag! När på dygnet ska man springa egentligen?? Före 6 på morgonen?? Nja så kul är det inte... Efter 22 på kvällen?? Då vill jag sova inte träna.. Det är ett stort problem detta, vilket troligen kommer lösas i att jag flåsar mig ut enbart ett par dagar i veckan och sedan struntar i det. Med andra ord det blir en lugnt med träningen när det är så här varmt...

Det finns inte många saker som jag inte tycker om.. Okej jag kan vara bitter på vissa saker ibland, men att säga at tjag verkligen hatar något och verkligen mena det, det har jag svårt för... Men ska jag vara helt ärlig så tycker jag RIKTIGT illa om myggor o kanadagess...

När jag kom springande mitt andra varv på stora holmen idag så kommer en kanadagås o jagar mig o fräser så det var inte mycket annat än o vända. VARFÖR?? Vad har jag gjort den? Inte ens barn hade den..
De får gärna finnas, men ute i naturen o inte i stan där de hoppar på oskyldiga människor!!!



Myggor, varför älskar de mitt blod?? Av mina nära o kära så är det tydligen bara jag som är mysig o suga blod ur, har en mängd myggbett och varje dag får jag minst ett till oftast flera... Giftiga till tusen är de också iår. HEMSKA är vad de är...
Mygg o fästingar är två djur som borde utrotas, de har ingen större nytta enligt mig.
Finns det något djur som äter fästingar?? O inte äter dom någon heller... O mygg detsama, okej nån fågel äter sägert dem men det finns annat de kan äta...

Se hela bilden

Nej dessa djur gör mig upprörd på sommaren... Bort, lämna mig ifred!!!!
Nu dags för tvättstugan, sen lunch med Carro...
Ha en underbar dag i solen, kom ihåg solkräm även idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0