Golf premiär

Nu är premiären gjord! Lanna blev premiärbanan, mycket därför att det är på denna som Gardsiö open ska spelas (haha visst är det coolt att familjen har en egen tävling..). För att vara första rundan iår är jag nöjd med mitt spel men annars var det inget o skryta med. En mycket skön dag i strålande sol och trevligt sällskap.
Dagen gjordes dock när damen i "bollen" efter oss sa -"vilken fin sving du har!" till mig.
Blev verkligen glad, det är inte ofta främlingar säger snälla saker till varandra.. Jag var glad hela kvällen!


(Varför heter det Örebro GK men man kallar det Lanna?? Visst det ligger i Lanna men vad är det för fel på Örebro GK??)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0