Suuukling

Tanken med lördag kvällen var att Jonna o jag skulle möta Fredrik o Matthias o göra staden lite osäker, Karin o Sanna dök också upp. Dock blir dte inte alltid som man tänkt dig.
Var verkligen laddade, o vi hade super trevligt på Pitchers tills Daniel ringer o säger att Bamse inte mår så bra.
Jag tar mina "lååånga" ben o rusar hem, går ut med Bamse o lämnar honom hos mormor med tanken o hämta honom senare på natten (som vanligt). Vid 23 tiden går vi till Strömpis glada o ännu mer laddade.
Vi hinner in, betala och ställa oss i kön till toan när mormor ringer o säger att Bamse just spydde.

Bara för Alexandra o gå hem, det var dyra 3min på strömpis.
Men men vad gör man inte för dne man älskar??
Fick några trevliga timmar med gänget i alla fall och jag hoppas vi kan göra om det mycket snart igen!!
O då vill jag vara med hela vägen..

Bör jag berätta att Bamse o jag sedan har varit ute o gått ca varannan timma HEEEELA natten??
Behöver jag säga att jag är relativt seg o trött idag?? Kvällen kommer spenderas i soffan!!

Nu har min älskade vovve i alla fall åkt hem, hoppas att han mår inte blir mer sjuk!

  
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0