Promenad med Bk & Vovvisarna

Efter jag återhämtat mig efter min springtur kom Bk med sin lilla sötis vovve och Bams eo jag mötte dem för en långpromenad, den blev lång och trevlig men verkligen inte snabb, det får man räkna med när man har två så söta trötta vovvar med sig. Efter 1.5tim lång promenad i värmen fick det vara nog för idag...

 
(Vovvarna ville vila, eller var det kanske vi egentligen??)
 Bk, alltid lika glad!!


Eftersom dagen har gått i träningens spår hela dagen, förutom lunchen med mormor i trädgården, så kanske man skulle ta sig iväg på lite afrodans?! Lite sugen på det, blir så glad av det...
Någon som är sugen på o följa med??
Undra vad man ska ta o äta ikväll?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0