Linde

Efter att ha plockat upp nästan allt och tvättat, klippt gräs, vattnat blommor, handlat o gjort allt det där som man måste göra när man varit borta en vecka så tog vi oss en dagstur till Lindesberg,
Det är en underskattad stad, helmysig på sommaren verkligen en härlig dag blev det.
Vi promenerade runt i tittade på stan, alla hus o sjön åt lunch på stadshotellet o bara hade det skönt!

Sådana dagsturer tycker jag om. Det gör verkligen hela dagen bra!

 Varför välja bara en sak när det är buffe???
Alexandra "matvraket" Andersson thats me...



Hoppas ni ser vad det står på skylten, riktigt cool skult!!
Ex: "Om stenen är torr.... soligt, om stenen är blöt....regnigt, om stenen är borta....storm"
Haha, en sådan vill jag ha när ja bor i hus!!

Vi gick även förbi ett trästaket med skylten "Jag är en järnstaket, låt mig stå!" Haha
Folk har så bra humor i Lindesberg!!!


En sommarstad väl värd ett besök!




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0