Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Antibes på Franska rivieran..
Det låter va... ;) hehe
Vi har verkligen haft det underbart... Solat, badat, slappat, ätit o druckit lite för gott men det är väl så det ska vara på semestern?? Klart så hann vi med lite shopping också, blev dock inte så mycket...
Ett par armband, en tunika från Nafnaf och en sjal från Kookai, några andra små saker blev det väl också, prit o ett lakarn... Fun shopping!!!
Va ute o åt på en mumsig restaurang en kväll, annars har vi mest myst hemma på kvällarna, ätit, druckit o såklart spelat Yatzy o liiiite Geni...

Helt klart en toppen vecka!!!!

  
Vår kväll ute, inga små desserter där inte!!

 Mamma o pappa är i "jungeln" o lyssnar på jazz
  
  Vi älskar o gå i hamnen o kolla på alla stora båtar...
 Våra super söta grannar, börjar jag tycka om katter kanske?? 

Sista dagen på stranden var det läskigt höga vågor. Resulterade i endast ett bad för min del. 
Blev sköljd under en våg, när jag väl kom upp till ytan o fick luft kom nästa o dränkte mig, tacka gudarna att D var nära o kunde fiska upp mig så jag kom på benen igen. Såg nästan mitt liv passera i revy...
Men D njöt av vågorna, tror det var hans höjdpunkt på semestern...

  
  
  Typ, kom o ta mig då....
  Härliga slappa eftermiddagar! 



 


Kommentarer
Jonna

Vart är bikinibilderna på dig då????

2009-07-18 @ 12:31:38
Jonna

Vart är bikinibilderna på dig då????

2009-07-18 @ 12:31:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0