Girls party

Lördagen började med ett 60 min spinning pass, sedan en sväng o lunch på stan med syster yster.

Vid 17 tiden var det dags o ta tag i dagen på allvar!!
Let´s piffit för paaaaartyyyyy!!!

Igår var det nämligen tjejparty hos Jonna, det var: Sandra, Jonna, Jag, Linn, Marie o Dolly.
Vi drack drinkar, vin o en mycket mumsig shot..
Sedan bar det av mot Strömpis, attan vad roligt vi hade!! Längesedan jag hade såååå kul på krogen.
Massa härligt folk ute, träffade bland annat Adam o svensexa gänget... några killar som härmade Tobbe o Mats i Köping gänget (som jag skrattade!!) o inte att förglömma ett medium...
Det var en hel vild kväll... =)

Tack tjejer för en toppen kväll!!!

  
  
  

Sen vet jag inte riktigt vad som hände... Någon som vet???
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0