Feja o fixa

Måndag, första dagen på Daniels semester och näst sista dagen hemma före Frankrike.
Finns endel att göra o fixa innan vi drar, vi har idag växlat pengar, köpt böcker o annat smått som ska med, storstädat här hemma (bara golven kvar..), vaxat mina ben o Daniels rygg så snart är vi redo för o åka.

Imorgon blir det skura golv, tvätta o packa...

Men nu får det räcka för idag, ska snart iväg o träna en sväng tänkte jag, sista rycket före stranden ;)
Sen blir det mys i soffan för min del...



Till o med spisen o ugnen har blivit skurade idag...


Hade för avsikt att börja skriva fler recept på bloggen igen.
Men har lagat så dåligt med mat de sista dagarna...
Idag blir det stuvade makaroner o falukorv o känns lite överflödigt att lägga upp det receptet...
Men ska ta tag i mina recept igen när vi kommer hem, det lovar jag!







Kommentarer
Jonna

Bra, så jag får lite tips! :)

2009-07-07 @ 09:05:22
Maria

Jag blev inspirerad av dig med spis/ugnstvätt! Nu skiner min oxå så fint, så fint! :)

2009-07-07 @ 14:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0