7km


Ibland vet jag inte vart jag får allt ifrån.
Fick för mig att jag skulle ut o springa imorse vid 8.30 tiden, de som bor i Örebro
vet att dte har varit hemskt varmt sista veckan...
O inte nog med det det, när jag sprungit några km tyckte jag att det gick rätt bra så ja beslutade
mig för att springa lite längre än jag föärst tänkt så det slutade med att det blev nästan 7km...
Jag har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv, svett var bara förnamnet av vad jag var när jag kom hem.
Det bokstavligen droppade och rann från mig.

Sprang i Oset, brukar vara mest rädd för läskiga gubbar när jag springer där, men
idag var det något annat..
Det finns kossor där, idag stog de lite väl när med sina lite väl stora horn för min smak, men
tur för mig att det var så varmt så de inte orkade röra sig.
Detta verkar vara en djur vecka för mig!

I måndags blev jag ju jagad av en kanadagås, idag stod kossorna lite väl nära
och såklart så har jag ju min älskade Bamse vid min sida nästan hela dagarna...



Det ser ut som om de står längre bort än vad de faktiskt gör, och under en bit springer
man i deras hage mao INGET som skiljer oss åt.....!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0