Student!!

Tack vare Karro fick jag en veckas vikariat på dagis med henne, det va super mysigt!! 

Men nu har mitt nya liv börjat, som universitetsstudent!!!

 

Detta är mitt liv nu för tiden!!
Mina pengar går inte längre till kläder o smink utan till BÖCKER!!!!

Men på något vis så gillar jag det, jag gör dte ju för min skull, jag spenderar inte hela mina dagar till o jobba för någon annan, jag gör det jag gör för min skull...

Nehej nu ropar min man att han vill ha myssällskap i soffan, lika bra o springa dit... =)
Vi har ju trotts allt 10månader idag så lite gullig får jag väl vara... ;)
Fick ju faktiskt blommor o en stegräknare o kinamat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0