Slö helg

Ibland är det skönt med lugna o sköna helger.
Igår var det första föreläsningen till 10.00 sen hämtade jag mormor o vi åkte o tänkde två ljus för morfar på kyrkogården.
Inte för att han finns där uppe, han finns där jag vill att han ska finnas o framför allt i mitt hjärta, saknar honom så fruktansvärt vill att han ska sitta i sin stol på balkongen med kortleken i högsta hugg.
Han kommer alltid vara min bästa vän.

Sen blev det hem o plugga till Daniel kom hem, eller ja ja hann med o springa några kilometer också.
Vi är så duktiga ibland, tog tag o städade innan vi såg Arn 2 också, faktiskt en mycket bra film, är lite emot allt blod o krig men helt klart värd o se. 

Lördag idag, började dagen med o springa några kilometer o tvätta innan Ebban-bebban kom o vi tog oss till banken. 
Efter att ja skällt lite på dem begav vi oss ut o åkte pulka innan det blev dag so laga mat till pappa Per o Lulle köttbulle som tränade innebandy idag. 

Ska snart ta mig iväg o städa på salongen...
Sen blir det nog inte många barn gjorda ikväll, ryktas om att ja inte ens behöver laga mat ikväll... =) 
Kanske ska prova det nya Wii spelet?? Mm, vi får se vad som händer ikväll... 

För imorgon bär det av mot Odensbacken o Daniels päron o då måste jag ju vara pigg o glad o trevlig... 
 yay!!!



Ibland undrar jag om skrutt-hönan tycker om honom ännu mer än vad jag gör... haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0