Pizza Hut!!

Imorgon ska ja äntligen träffa Maria o Therese igen!!
De knegar kvar på Egeryds medan jag har blivit student.
Men imorgon ska vi äta lunch, o vi ska ta oss en underbar början på helgen...
En Pizza Hut lunch!!! MUMS!!





Konstigt egentligen, från att ha träffat dom minst 5 dagar i veckan (ibland mer) i flera års tid, så träffar ja dom inte alls längre. Okej, Maria springer jag på på Friskis ibland men inte annars.
Jag saknar gemenskapen, ja saknar dom!!!
Ja hoppas dom inte glömmer mig...
Hoppas vi kommer ses oftare snart, när Maria har pluttat ut sin lilla bebbis så kanske hon har mer tid för mig???
(Mm, då kanske det blir ännu mindre tid?? nääääää.... ;)
O Thess vi måste evrkligen ta tag i den där plockbrickan som oldtimes...
Vi va ju stammisar på Harrys, va hände???

 


Nä, nu börjar ja väl snart grina, lika bra ja gräver ner mig i mina böcker en stund.
Perspektiv på specialpedagogik, hur låter den du???

Ses imorgon tjejer!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0