I back??

Utan avsikt verkar det som ja la ner min lilla blogg under jul o nyår, men kanske ska ja lite lätt o försiktigt ta upp den igen?? Nu när alla vänner lämnar Örebro igen så kanske jag får mer tid??

Vad har hänt nu då??



Mitt liv på Egeryds är slut...
Den 31/12 slutade jag jobba på Egeryds, efter 3½ år.
Saknar det lite faktiskt, o framförallt så saknar jag mina kollegor, hoppas jag får träffa dem snart! 



Sandy har vart hemma o hälsat på! 
O vi har lekt en hel del, shoppat, partat o haft skoj! 
Åh, ja saknar henne så... VARFÖR LÄMNAR DU MIG????

  

O familjen har bakat julgodis...

 
 

Daniel o jag har julpiffat vårt hem!
Vi har bakat, kokat skinka, klätt granen o bara njutit!!!



Och Anna har vart hemma o hälsat på!
Älskar när alla är hemma o hälsar på...

 

Det har varit julafton i år på tre ställen, hos oss på Skyttegatan, hos familjen Gardsiö o hos familjen Andersson...

 

Det har vart tv-spelskväll hos Niklas...



Karro o jag har haft tv-spels o vin kväll...



Bamse har bott hos oss så många promenader har det blivit...

 
 

Det har varit nyår!!!
Det blev middag o partaj hemma hos Maria o Adam, många trevliga personer o mycket god mat o dryck!


 

Och Bk o Elin har vart här o bakat pizza o kollat på Sune med mig...

Oj oj det hinner hända mycket under några veckoR, o det har hänt så mycket mer..
Men snart börjar mitt nya liv!
Väntar spänt på det, är mycket nervör men det ska bli så spännande o kul att göra något nytt!

Nehej nu ska ja ta o byta om så ja hinner iväg o träna... =)











Kommentarer
karolina

Kul att du bloggar, mer sånt!

Ps. Jag sitter fast på jobbet, jätte kul.

2009-01-12 @ 17:40:20
Maria

HURRA! Nu är jag glad igen när du bloggar :) Ja, en dejt snart måste det nog bli för nu börjar jag få "Alexabstinens"! Du ska bara veta hur flitig jag är på jobbet utan våra små dagliga pauser :) Den här veckan är dumt nog full. Jag som inte hade en grej inbokad i söndags....hmmm! Om du ska träna på måndag kanske vi kan ta samma pass och försöka bestämma något då? Soo long!

2009-01-13 @ 17:36:50
eve

:D

2009-01-13 @ 19:43:51
eve

:D

2009-01-13 @ 19:45:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0