Torsdag

I torsdags var det inte riktigt min förmiddag, mamma o pappa kom o hämtade mig strax före 10 o gav mig det underbara beskedet att jag eller vi hade fått p-böter, why??
Vem kan inte missa den där förbaskade datumparkeringen?? Suck där flög mina älskade 600kr iväg... *bitter*.
Efter det bar det av mot begravning, en vacker sådan men otroligt tung o jobbig, ett sista farväl till en mycket älskad vän.



Eftermiddagen blev mycket bättre, träffade Karro för lunch.
Man får ta vara på stunderna med henne nu för tiden, känns lite jobbigt att hon ska åka, men ja måste ju lära mig o stå på egna ben, o som tur är så har jag ju Jonna. =)
Sen skulle jag hem o plugga men var otroligt ofokuserad så blev ett pass på friskis istället där kunde jag få ut all energi både dålig o bra...





Njuta har mucho goodi mat, för mig blev det pasta (ovanligt??)
med tonfisk o tomatsås, mumsi!!



Kommentarer
karolina

Hjälp vad snygg jag är!

Och snacka om att du får det att låta som om jag är lätt att byta ut.



BYE BYE KARRO, HELLO JONNA!

2009-02-06 @ 19:46:22
URL: http://karolinas.blogg.se/
lally

Hahah, man ska inte tro för mycket om sig själv, alla går att ersätta... ;)

Dock vet du att jag kommer sakna dig massor!!!

2009-02-08 @ 17:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0