Stolt över Mia Maria

http://viochklumpen.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

Det är första gången sen jag lärde känna denna kvinna som hon har en helt ny mobil.
Ingen avdankad som ingen annan ville ha...
Hur coolt är inte det?? Jag är nog inne på min fjärde nya mobil sen vi lärde känna varandra, o visst hon har också bytt några gånger men aldrig till en ny... alltid en begagnad som någon annan (oftast Peter) inte velat ha längre pga olika fel... Hon är inte krävande hon inte... Ujuj!!


Maria!! Jag är stolt över dig, hur känns det??? ;)




Kommentarer
Maria!

Åhhh det känns helt underbart!!!! Nu kan jag skicka mms igen OCH stänga av den utan att allt den har i minnet försvinner! :)

2009-02-24 @ 19:42:49
Maria igen!

Japp, jag får väl nöja mig med te då, kanske på torsdag?

2009-02-24 @ 19:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0