Nu har hon åkt...

Nu har även Karro lämnat oss, idag bar det av för henne mot stora staden London.
Bara Jonna o jag kvar nu, känns konstigt men vi ska nog ha det bra här i vår ensamhet,
tur att någon mer än jag trivs här i Örebro! haha

Det känns tomt att hon har åkt, tror inte man riktigt fattat det än.
De två veckorna hon va i Turkiet i sommras kändes sjukt långa o nu ses vi inte förens i juni, hur ska det gå??
Är ju van o smsa o prata med henne varje dag, smsa kan jag ju göra ofta o maila, men inte på samma sätt.
Mm, det blir kanske bra att jag lär mig stå på egna ben, haha

Ta hand om dig gumman!!
 Du kommer få sjukt kul...
O kom ihåg, du är en tuff brud i lyxförpackning...;)



Sista dejten med Karro!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0