Min fredag

Min fredag har varit så bra så här långt...

Låg i sängen o mös med Bamse till ca 8.45, sen tog vi en promenad.
Åt frukost o duschade sen tog jag tag i o plugga lite, känns ganska lovande inför examinationen, hoppas det känns lika bra imorgon!
Blev en mycket nyttig lunch innan det var dags o träffa Jonna.
Jag försöker verkligen lägga om mitt liv till ett nyttigt o hälsosamt liv, till frukost blir det antingen smoothie eller havregrynsgröt o alltid hårtbröd istället för mjuktbröd, äter mycket mer sallad o frukt än jag jorde förut.
O inte alls mycket godis, läsk o alkohol.


Min lunch idag, visst ser det nyttigt ut??
Sallad, omelett o några skivor korv...
Det är väl bra mat???

Mötte Jonna på stan o drack te o tog en sväng på stan (jag är kär i en klänning på Peak, kan inte sluta tänka på den...) innan det var dags för kanske veckans sista pass på Njoy, rock pump, det låter det va??
Riktigt bra pass o nu känns det att minst en dags vila är behövlig...

Blir en helg del pluggande i helgen men hoppas också på o få något roligt ut av helgen...
Kanske redan ikväll om jag kan sluta vara bitter på han jag bor ihop med som bryr sig mer om sin dator än om att göra min fredagkväll till en bra kväll...
Tackvare Jonna så har jag i alla fall haft en toppendag!!!



Kan man ha bätter sällskap när man pluggar??
Min lilla älskling, min ögonsten!!

Ska kanske ta mig ett glas vin nu o förbereda kvällensmat...
Färsk pasta med vitlök o persilja serverat till sallad o en god bit kött...
Lite lyx måste man ju ha på fredagen... ;)


Trevlig helg!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0